مجله موفقیت سردابه ای از پند

مجله موفقیت سردابه ای از پند

سردابه ایی از جملات پندآموز در نشریه اینترنتی موفقیت - شما هر روز می توانید در مجله موفقیت شاهد سخنان بسیار زیبا و حیرت آور بزرگان باشید
مجله موفقیت سردابه ای از پند

مجله موفقیت سردابه ای از پند

سردابه ایی از جملات پندآموز در نشریه اینترنتی موفقیت - شما هر روز می توانید در مجله موفقیت شاهد سخنان بسیار زیبا و حیرت آور بزرگان باشید

سخنانی از آنتونی رابینز

 

 


مطالب حاضر برگرفته از سخنرانی‌ها و کتابهای منتشر شده آنتونی رابینز، متفکر بزرگ آمریکایی است.
آنتونی رابینز تا سن 22 سالگی جوانی گمنام، فقیر و تن‌پرور بود. اما ناگهان با یک تصمیم قاطع و به کارگیری اراده‌ای قوی دگرگونی عظیمی در خود ایجاد کرد. او در مدت کوتاهی به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود جامه عمل پوشانید.
قصری زیبا و بزرگ در ساحل سن دیه گو خریداری کرد و چند طبقه آن را به دفتر کار خود اختصاص داد و به یکی از بزرگترین سخنرانان و گویندگان برنامه‌های روانشناسی رادیو و تلویزیون درآمد.
آنتونی رابینز اهداف معنوی را بسیار باارزش‌تر از مقاصد مادی می‌شمارد. اکنون کتابهای او در ردیف پرفروشترین کتابهای دنیا قرار دارد.
 

برای دیدن درسهای او بر روی لینکهای زیر کلیک کنید


 

نظرات 21 + ارسال نظر
محمد علی رضایی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.yashelada.blogfa.com

با عرض سلام. من از مطالب خوبتون تشکر می کنم می خوام با اجازه جناب عالی این مطالبو تو وبلاگ خودمم هم بزارم. الان همین کارو می کنم. در ضمن تو رو خدا اگه راضی نیستید به من بگید که حذفشون کنم. بازم ممنون.

محمد علی رضایی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

در ضمن نمی دونم چرا درس چهارم باز نشد.

nazi_prp پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام،خسته نباشید میگم و امیدوارم همیشه و همه جا موفق و پیروز باشید.

امینم شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

داداش چهارمی باز نشد دمت گرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام
مطلب شما خوب بود اما درس چهارم باز نشد
لطفا به من ایمیل بزن می تونم کمکتون کنم

pouria_kza یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ

درس چهارم باز نشد ! گفتن ولی...

rebvar دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ق.ظ

گمنام یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

من هنوز نخوندم

لیلی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

میخوام بخونم

فرهاد چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام
ممنون از کار قشنگتون
ولی هیچ کدوم از دزس ها برا من باز نمیشه

نیلو پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ق.ظ

برای من هم هیچ کدوم باز نشد

zohreh شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.mitoonam.blogfa.com

سلام

ممنون. خیلی استفاده کردم.

نرگس دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ق.ظ

چرا هیچ کدوم باز نمیشه ؟
بهتر نیست یکم دقت کنید در این مورد ؟

عاطفه پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ

فوق العاده بود دستون درد نکنه

افشین چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.afshin-teh-69.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی دارین اگر مایل به تبادل لینک میباشید من را با آدرس و نام زیر لینک کنید و به من اطلاع دهید تا من نیز شما را با نام مورد نظرتان لینک کنم .

www.afshin-teh-69.blogfa.com

ஜ۩۞۩ஜ کامپیوتر.گوشی .تفریحی .آموزشیஜ۩۞۩ஜ[گل][گل][گل]

reza دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ

بسیار مطالب خوبی بود.
موفق باشید

کاظم شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.dabiransite.loxblog.com

با سلام و تشکر از مطالب جالب و خواندنی تان. با اجازه شما بعضی از مطالب تون را روی وبلاگم می گذارم.به من هم سر بزنید.dabiransite.loxblog.com

یوسف پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.snyn.bogfa.com

بابا دمتون گرم عالی بود عالی. برا من همشون وا شدن.راستی کتاب به سوی کامیابی یک و دو را از انتونی بزارید و بهم خبر بدین که شدید دنبالشم ممنون میشم

مولود جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

عالی بود ..احساس خیلی خوبی دارم

ali سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
عالی بود........ به خیلیا کمک کردی خدا ازت راضی باشه

ali یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

دست تون درد نکنه خوندم و استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد