مجله موفقیت سردابه ای از پند

مجله موفقیت سردابه ای از پند

سردابه ایی از جملات پندآموز در نشریه اینترنتی موفقیت - شما هر روز می توانید در مجله موفقیت شاهد سخنان بسیار زیبا و حیرت آور بزرگان باشید
مجله موفقیت سردابه ای از پند

مجله موفقیت سردابه ای از پند

سردابه ایی از جملات پندآموز در نشریه اینترنتی موفقیت - شما هر روز می توانید در مجله موفقیت شاهد سخنان بسیار زیبا و حیرت آور بزرگان باشید

سخنانی از ناپلئون بناپارت

 
ناپلئون بناپارت : در دنیا فقط از یک چیز باید ترسید و آن خود ترس است .

 

ناپلئون بناپارت : اولین شرط توفیق شهامت و بی باکی است .

 

ناپلئون بناپارت : نایاب ترین چیزها در جهان دوست صمیمی است .

 

ناپلئون بناپارت : دردها و رنج ها فکر انسان را قوی می سازد

 

ناپلئون بناپارت : کسانی که روح نامید دارند مقصرترین مردم هستند.

 

ناپلئون بناپارت : کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد.

 

ناپلئون بناپارت : یک روز زندگی پر غوغا و در شهرت و افتخار بهتر از صد سال گمنامی است.

 

ناپلئون بناپارت : پیروزی یعنی خواستن .

 

ناپلئون بناپارت : عشق گوهری است گرانبها ، اگر با عفت توام باشد.

 

ناپلئون بناپارت : عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ، من از مرد ترسو همچنان متنفرم که از زن نانجیب

 

ناپلئون بناپارت : فداکاری در راه وطن از همه فضایل باارزشتر است.

نظرات 12 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.roya61.blogfa.com

سلام
نمیدونم واسه تعریف از این سایت قشنگ چه واژه ای بکار ببرم
می خوام از مطالبتون تو وبلاگم استفاده کنم
البته با ذکر منبع
لینکتون کردم
اگه بی اجازه بود شرمنده.
شاد و موفق باشین.

بابک شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ

خیلی عالی بود با این مطالب از تجدید شدن درس تاریخ نجات یافتم

atlasi جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.zendegisaleh.blogfa.com

سلام دوست عزیز نمیدونم چی بگم ولی خیلی عالیه‌ یعنی حرف نداره. من در کردستان عراق زندگی میکنم تونستم خیلی از این سایتت استفاده‌ کنم واقعا عالیه‌ دستت درد نکنه‌ بابای

پیمان جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ

خیلی عالی بود

علی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ

دیونه کنندست. کارت حرف نداره!
مچکرم

امیر عباس دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

مطالب خوبی بود دستت درد نکنه. خیلی مردی.

امیر عباس دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

خیلی خیلی عالی بود مرد

خراشادی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

خیلی خوب بود.

ساینا جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ق.ظ

سلام.من واقعا عاشق ناپلئون هستم و به نظرم عملگراترین فیلسوف دنیاست .ممنون

مهدی چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

کاش میشد حرفهاش رو عملی کنیم

ALI سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

اقا مرسی خیلی خوب بود (اگه بیشتر هم می شد خیلی خوب می شد) (سخن های ناپلئون بناپارت)

مری چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.tanha303.com

خیلی دوستون دارم منو به زندگی برگردوندید مرسی

خوشحالم مری عریز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد