مجله موفقیت سردابه ای از پند

مجله موفقیت سردابه ای از پند

سردابه ایی از جملات پندآموز در نشریه اینترنتی موفقیت - شما هر روز می توانید در مجله موفقیت شاهد سخنان بسیار زیبا و حیرت آور بزرگان باشید
مجله موفقیت سردابه ای از پند

مجله موفقیت سردابه ای از پند

سردابه ایی از جملات پندآموز در نشریه اینترنتی موفقیت - شما هر روز می توانید در مجله موفقیت شاهد سخنان بسیار زیبا و حیرت آور بزرگان باشید

حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه نوین) : ادب و کردار نیک ، از جهان بزمگاهی خواهد ساخت .

ادب و کردار نیک ، از جهان بزمگاهی خواهد ساخت . حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه نوین)

اگر آدمیان می دانستند در این آبی بیکران گیتی ، چقدر کوچک و تنها و آسیب پذیر هستند یک آن هم ، هم را تنها نمی گذاشتند و یار و غمخوار یکدیگر بودند . حکیم ارد بزرگ (استاد حکمت و فلسفه)

شایستگان بیشتر زمان ها ، نیمه پر لیوان هر موضوعی را می بینند .  حکیم ارد بزرگ

شایستگان چهره ایی گشاده دارند ، نگاهی مهربان ، دستی نوازشگر و نوایی پندآموز . حکیم ارد بزرگ

فرزندان خویش را ، با آموزش  اینترنت ، پیشگام جهان آینده سازیم .  حکیم ارد بزرگ

پرستاران مهربان را ، باید ستایش نمود. حکیم ارد بزرگ

تنها راه ماندگاری هر کشش دوستانه ای ، مهربانی است. حکیم ارد بزرگ

بی مایگی و بدکاری ، پاینده نخواهد ماند ، گیتی رو به شکوفایی است . با نگاهی به گذشته می آموزیم : نابکاری هایی همچون برده داری ، همسر سوزی و … را آدمیان رها نموده اند ، پس پویندگی و شکوفایی ، براستی هویداست . حکیم ارد بزرگ

آدمهای بزرگ و اندیشمند ، بسیار اشک می ریزند .  حکیم ارد بزرگ

آزادگان میهن پرست ، در مرداب خودستایی فرو نمی روند . حکیم ارد بزرگ

_____________________


آغاز رزمایش ملی پدافند غیرعامل رسانه ملی    
۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۵:۴۴ PM


رزمایش ملی پدافند غیر عامل سازمان صدا و سیما در ارتباط با استودیو مرکز استان خراسان رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در ارتباط با مجری این رزمایش گفت: جایگاه رسانه ملی در پدافند غیرعامل و نقش آن در اداره بحران ها به عنوان یار مدیریت بحران و همچنین برقراری تعامل میان مردم و مسئولان برجسته است و در همه عرصه ها، رسانه به ویژه در زمینه اطلاع رسانی بحران خط مقدم است.


محسن نصرپور افزود: اداره رسانه، مدیریت بحران است و در هنگام بحران بستر اول بخش فنی است که باید احیا شود و از آن مراقبت شود.


وی حفظ سیگنال در بحرانی ترین شرایط را وظیفه رسانه ملی دانست و گفت: سازمان پدافند غیرعامل در مواقع بحران سه انتظار از صدا و سیما دارد که شامل پایداربودن تولید و پخش در حوزه فنی، برپایی استودیوی سیار و پوشش در بحران است.


نصرپور در خصوص میزان پوشش فیبر نوری استان خراسان رضوی افزود: از مجموع 28 ایستگاه دیجیتال 23 مرکز یعنی 93 درصد استان از پوشش فیبر نوری برخوردار است.


در این رزمایش با هفت مرکز هدف در ایلام، کرمانشاه، تبریز، آبادان، اصفهان، مشهد و مرکز غزالی تهران ارتباط برقرار شده است.


توانمندی سیگنال رسانی زمینی رسانه ملی در مواقع بحرانی و به اصطلاح سیگنال رسانی ایمن هدف این رزمایش است.



این رزمایش با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران و سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شده است.

ضرورت برنامه‌ریزی قابلیت‌های پدافندی رسانه ملی

رئیس مرکز فنی رسانه ملی گفت: قابلیت های پدافندی رسانه ملی باید برنامه ریزی شود.

مهندس رضا علیدادی در رزمایش ملی پدافند غیر عامل سازمان صدا و سیما افزود: رزمایش امروز نمایش گوشه ای از آمادگی رسانه در زمان مورد نیاز و بحرانی است که از طریق ارتباط با هفت مرکز هدف انجام شد.

وی گفت: اکنون برای آینده فکر می کنیم که چطور چرخه پدافندی در حوزه های مختلف اعمال شود که اگر روزی نیاز باشد جایگزینی داشته باشد و قابلیت ها، سیاربودن و سرعت عمل برنامه ریزی شود.

رئیس مرکز فنی رسانه ملی با اشاره به همکاری سازمان ها و نهادهای مربوطه در موضوع پدافند غیرعامل رسانه ملی افزود: ارتباط بیشتر و موثرتر با نهادهای مرتبط در طراحی مدل جامعی برای جایگزینی شبکه های متعدد رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی ضروری است و اهمیت دارد.
---------------
فردا؛ اتاق تهران میزبان هیئت اقتصادی باواریای آلمان    
۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۵:۳۵ PM


نشست هیئت تجاری ایالت باواریای آلمان و فعالان اقتصادی عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این هیئت 130 نفره در زمینه های صنایع خودروسازی، ماشین آلات و زیرساخت خدمات فنی و مهندسی با طرف های اقتصادی اتاق تهران رایزنی و زمینه های همکاری و سرمایه گذاری های مشترک و دراز مدت را بررسی می کنند ضمن اینکه اعضای این هیئت امیدوارند در این دیدار، قراردادهای تجاری و اقتصادی را با طرف های ایرانی منعقد کنند.


ایلزه ایگنر وزیر اقتصاد ایالت باواریا که ریاست این هیئت را به عهده دارد پایان تحریم های ضد ایرانی را آغازکننده دوره تازه ای در روابط تجاری میان ایران و این ایالت واقع در جنوب آلمان فدرال دانسته است.


وی تاکید کرد: ایران بازار بسیار جذاب و پرسودی برای شرکت های اروپایی است و ظرفیت افزایش صادرات باواریا به ایران 4 تا 5 برابر میزان کنونی است.


میزان صادرات باواریا به ایران سال 2014 حدود 220 میلیون یورو بود که در مقایسه با 5 سال پیش به نصف کاهش یافته است.


شرکت های عمده فعال در زمینه الکترونیک و خودروسازی از جمله زیمنس، بی ام دبیلو، آئودی در ایالت باواریا مستقر است و این ایالت از نظر اقتصادی، موفق ترین ایالت آلمان به شمار می رود.


هیئت بلندپایه اقتصادی ایالت باواریای آلمان دیدار 5 روزه خود را از ایران برای یافتن فرصت های بازرگانی و پیش از لغو تحریم های غربی علیه تهران انجام می دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد